Přihlášení

oficiální stránky obce

Vyhledávání

Letní hasičský tábor

Ve dnech 28.7. - 2.8.2013 se konal hasičský tábor, kterého se účastnily děti z SDH Holovousy. Tábor se konal v autokempu Nesytá. Zážitky z tohoto pobytu teprve zpracováváme, ale již můžete vidět nějaké fotografie z tábora po kliknutí na odkaz zde.

JAK TO PROŽILY NAŠI MALÍ A VĚTŠÍ HASIČI:

ŽLUTÍ

Dne 28. července v 8 hodin ráno, jsme se většina sešli u vagonu a šli do Ostroměře na vlak. Z Ostroměře jsme vlakem dojeli až do Nové Paky a tam přestoupili do jiného vlaku. Vlak nás trochu přiblížil a to do Dvora Králové. Odtamtud už nás vezl jen autobus a poté jsme šli pěkně po svých. Po cestě do tábora bylo ukrutné vedro, proto jsme po příchodu do tábora byli celkem unaveni, ale všichni jsme cestu zvládli. A abychom se trochu zchladili, šli jsme vyzkoušet místní bazén. Zbytek dne byl trochu volnější. V pondělí, hned ráno po budíčku nás čekala rozcvička, a pak už jen denní program. Takto se to opakovalo každý den  po celý pobyt. Na táboře jsme byli rozděleni do družstev. My jsme byli žlutý a byli jsme ve družstvu převážně blondýny, až na jednu slečnu. Díky tomu nás napadl  název “Blondýny“. Naše družstvo tvořili hasiči a hasičky, byla to Anička Trnková, Anička Kráčmarová, Lucka Vojtěchová, Michal Beneš, Martin Rachota a já Péťa Baliharová. V úterý jsme vyrazili do Dvora Králové kde jsme měli rozchod a na přehradu Les Království, kde na nás čekal pán a něco nám o ní řekl. Také jsme si na táboře zahráli na jeden seriál, a to na Pevnost Boyard. Tato hra nás bavila i pobavila ze všech nejvíce, protože to bylo něco nového a naše družstvo ji vyhrálo. Také ještě jedna hra nás velmi bavila a to nejen při přípravě, ale i při předvedení  jsme se moc bavili. Byla to hra na Miss a Missáka. Tuto hru jsme také vyhráli. Na táboře nesmí chybět závěrečná diskotéka a také nechyběla. Po celý pobyt v táboře jsme hráli hru, která se jmenuje Amélie. V pátek ráno jsme se vydali vlakem a autobusem zpět domů. Ve vlaku si většina  schrupla.  Z Ostroměře jsme šli  pěšky k vagonu.  Jestliže mám celý tábor zhodnotit, tak naše žluté družstvo si tábor pěkně užilo a myslím, že i jiná družstva byly s táborem spokojena.

Za žlutý tým Péťa Baliharová

MODŘÍ

Dne 28. 7. jsme se my mladí hasiči vydali na cestu do tábora Nesyta Kohoutov. Naše cesta začala v Ostroměři, kam se někteří po protančené noci nechali dovést auty. V Ostroměři jsme nasedli na vlak, který nás dovezl až do Staré Paky. Tam jsme přestoupili na vlak do Dvora Králové. Ve Dvoře nás nabral autobus a odvezl na Výšinku, odkud jsme pak museli jít 8 km až do kempu. V táboře jsme si hned rozebrali chatky a ubytovali se. Ještě ten den večer jsme byli rozděleni do družstev podle barev, my byli modří (Š)moulové. Členové modrého družstva byli: Ondra Franc, Anežka Andrejsová, Honza Kráčmar, Barča Baliharová, Marek Hejduk a Anna Vojtěchová a nesmím také opomenout našeho vedoucího jímž byl Pan Andrejs. Druhý den nás čekal výlet na přehradu Les Království, u níž nás čekal pan ze správy přehrady a provedl nás tam. Další den jsme měli ve stylu Pevnosti  Boyard. Celé družstvo jsme se shodli na tom, že tento den jsme si užili ze všech nejvíce. A byl tu ten nejdůležitější den ze všech, a to den kdy se běhaly orientační běhy a testovala se naše znalost topografických značek, věcných prostředků, vázání uzlů a také střelba. Večer proběhla poslední soutěž družstev, byla to soutěž o Miss a Missáka tábora. Po této soutěži přišlo konečné vyhlášení všech výsledků a konečná diskotéka. No a byl tu den odjezdu, vstávat jsme museli o něco dříve, abychom si stihli všichni zabalit věci a připravili se na cestu domů. Z Kocbeří nám jel autobus, až do Dvora na vlakové nádraží odkud jsme odjeli do Ostroměře vlakem. Tam na některé táborníky už čekali rodiče a odvezli si je domů. Když bych měla zhodnotit celý tábor tak si myslím, že si ho všichni užili. J

Za modré družstvo (Š)moulů Anna Vojtěchová

RYCHLÍ ŠPUNTI

V neděli 28. 7. jsme se vydali pěšky do Ostroměře na vlakové nádraží, tam jsme nastoupili do vlaku směr Stará Paka a Dvůr Králové. Odtud nás vezl autobus na Výšinku, tady nám vedoucí koupili zmrzlinu a vydali jsme se na 8 km cestu. Během cesty bylo každému staršímu přiděleno jedno menší dítě. Když jsme dorazili do tábora tak jsme si vybalili věci a večer nás čekalo rozdělení do družstev. My jsme byli fialoví Rychlí špunti. V našem družstvu byli Ivetka Štěrbová, Terezka Škvrnová, Vendula Maixnerová, Mates Vrbata, Kačka Baudyšová a Honza Vojtěch. Vedoucím našeho družstva byla Petra Baliharová.  V úterý jsme jeli na přehradu Les Království, kde nás provedl pan ze správy přehrady. Jelikož nešla elektřina, byla prohlídka o něco kratší. Další den byl ve stylu Pevnosti Boyard. Dopoledne jsme se snažili získat 7 klíčů a odpoledne hledali indicie, které byli schované pod náročnými úkoly. Indicie nás dovedli, až k pokladu což byli nanukové dorty. Ve čtvrtek se konaly orientační běhy. Večer byla poslední soutěž za družstva. Byla to soutěž o Miss a Missáka tábora. Večer bylo vyhlášení družstev i jednotlivců, a následovala diskotéka. A byl tu den odjezdu. Po snídani si všichni zabalili věci a vydali jsme se na cestu domů. V Kocbeřích jsme nastoupili do autobusu, který nás odvezl až na vlakové nádraží a vlakem jsme odjeli domů. V Ostroměři na některé z nás už čekali rodiče, ale ostatní museli jít do Holovous pěšky. Podle mě se tento tábor líbil jak malým tak i velkým dětem.

J. Vojtěch družstvo Rychlí špunti

ČERVENÍ

Po úmorné cestě v tropickém vedru vlakem a autobusem a potom i pěšky, jsme 28. 7. konečně dorazili do kempu. Chatkami jsme nadšeni nebyli. Byly špinavé, beze skla v oknech a navíc tam byla spousta havěti. Ostatně to byl taky důvod, proč jsme ještě před první nocí v chatce pro šest zbyly tři. Nakonec jsme ale zjistili, že chatky vůbec nejsou špatné a zalíbilo se nám v nich. Stravování bylo bezva, i když z grilování poslední večer jsem ulovila jen jedno křidélko.

Já jsem vedla družstvo červených, ve kterém byl také Tomáš Vrbata, Tomáš Vojtěch, Leontýnka Soukupová, Eliška Andrejsová a Simona Hejduková. Nenudili jsme se- měli jsme olympiádu, Pevnost Boyard, malovali jsme týmová trička, zúčastnili se soutěže Miss a Missák tábora a zaběhli si orientační běh- ten ale každý sám.

V průběhu týdne jsme také navštívili přehradu Les Království a Dvůr Králové, kde jsme měli rozchod.

Taky nastala spousta situací, které mě pobavili. Třeba když se vyhlásila válka ve vyvěšování věcí na stožár, pak na něm ale objevila svoje tričko zraněním handicapovaná Anča a začala nás pronásledovat po lese s cílem skalpovat nás. Nebo když nám Tonda všem málem zlámal ruce při snaze schvátit všechny karty při hraní kenta, i když je vlastně nepotřeboval.

Na táboře se mi moc líbilo, škoda jen, že to tak rychle uteklo.

Za červené družstvo Kateřina Žďárská

ZELENÍ

O prázdninách jsme se s hasiči vydali na tábor Eldorádo do Kohoutova. V neděli 28.7. jsme se sešli u vagónu,odkud jsme asi v půl deváté vycházeli do Ostroměře na vlak. Vlakem jsme se dostali až do Staré Paky ,kde jsme přestupovali a jeli směr Dvůr Králové.Z Dvora Králové jsme jeli kus cesty autobusem do nějaké vesničky 8 km vzdálené od Kohoutova, odkud jsme šli pěšky. Do tábora jsme se všichni těšili, protože v tom strašné teple se ta cesta nedala vydržet. Když jsme přišli ubytovali jsme se a byli jsme se vykoupat v bazénu. K večeři jsme si opékali vuřty a navečer jsme hráli hru. V pondělí jsme také hráli hry a olympiádu za jednotlivce . Každý tým dostal své trička a podle barvy triček si týmy vymýšleli názvy družstev. My jsme měli zelená trička a jmenovali jsme se The Sweetest Green Frogs. ! V úterý jsme museli hodně brzo vstávat,protože jsme se jeli podívat na přehradu Les Království. Byl to celodenní výlet ,který se po nevydařeném ranním dešti celkem povedl. Ve středu jsme hráli hru - Pevnost Boyard. Byla to hra na celý den. Zkusili jsme si jaké to asi mají těžké v doopravdické Pevnosti Boyard. Ve čtvrtek jsme běhali orientační běh za jednotlivce. Večer jsme hráli poslední hru za týmy - volba Miss a Missáka . Nakonec byla "Diskotéka" ale jelikož jsme byli všichni zničení a unavení tak jsme skoro všichni šli dobrovolně spát. V pátek jsme si už museli balit a uklízet tábor, aby po nás nezbyl nepořádek¨. Celý týden nám tam dobře vyvářeli a na nudu taky nezbyl čas. Tento nezapomenutelný týden jsme si všichni užili.

Za zelený družstvo Míša Kráčmarová

Vytvořeno 4.8.2013 12:16:25 - aktualizováno 19.12.2013 5:44:08 | přečteno 1138x | sdhholovousy

Anketa

Chtěli by jste aktuální kalendář akcí v obci na GOOGLU?

90% (112)

10% (12)
Všechny ankety a kvízy

2015 © Obecní úřad Holovousy, Holovousy 39, 508 01 Hořice
telefon: 493 691 538 | e-mail: obec@holovousy.cz | elektronická podatelna: posta@holovousy.cz, další kontakty